دختر و پسر خوشگل من

هفت ماهگی رایان

1396/3/4 4:11
نویسنده : مامانی
31 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چهارشنبه سوم خردادماه ۱۳۹۶ مصادف با ۲۴ می ۲۰۱۷ . چند روز پیش کلی تایپ کردم همه رو سیو نکردم پاک شد . رایان ام چند روز دیگه هفت ماهگی رو تموم میکنی تقریبا پنج ماهه و نیم که بودی برات آش دندونی پختم و بین همسایه ها و دوستان پخش کردیم زیاد نشد به دوتا از همکارای بابایی دادیم به دو تا از همسایه ها و دو تا هم از دوستان ، همینقدرش هم سه تا قابلمه بود خلاصه از اونجا که برای الیسا دندونی پخته بودم نخواستم برای تو نپزم . الان دو تا دندون جلویی فک پایین رو داری البته موقع پختن آش دندونی همون ها رو داشتی خیلی زودتر از الیسا دندون در آوردی. این روزا قل میخوری میری زیر میز تلوزیون ، زیر میز عسلی و همش باید دنبالت باشیم و از این ور و اون ور بیرونت بکشیم خلاصه شیطون شدی . صبحها بعصی مواقع با هم میریم جیم تا مامانی ورزش کنه اکثرا ساکتی ولی بعضی مواقع یکم حوصله ات سر میره و کم طاقت میشی . این روزا بهت غذا میدم فرنی ، سرلاک، میوه پخته ، سوییت پتیتو، پاپایا و... از بین اینا موز رو خیلی دوست داری بعد از موز از گلابی پخته خوشت میاد سریال دوست نداری گاهی دهنت رو میبندی و قاشق رو پس میدی . از کارای جالبت اینه که وقتی قطره آد رو جلوی دهنت میگیرم بدون اینکه من بگم دهنت رو باز میکنی ، یا وقتی میخوام صورتت رو بشورم قبل از اوردن دستم به طرف صورتت ، چشماتو میبندی . خیلی جیگر شدی شیطونی میکنی و همش میخوای بازی کنی عاشق تلوزیون دیدن هستی . همینکه تلوزیون روشن میشه زودی سرت رو بالا میگیری ببینی چه خبره . راستی این روزا هی شکمت رو بالا میبری انگار تمرین میکنی چهار دست و پا بری . خیلی دوست داشتم ببرمت ایران ، موقع شیرین کاری هاته ، مامان جون و اقا جون ببینن ات از طرفی ۲۹ مردادماه عروسیه خاله هم هست ولی خیلی سخته هم راه طولانیه هم هزینه اش زیاده و برای دو هفته نمی ارزه ، چون بخاطر کار بابایی بیشتر از دو هفته نمیتونیم بمونیم،  از طرفی تنها بدون بابایی هم نمیتونیم بریم اخه بدون کمک نمیشه خیلی خیلی سخته . خلاصه این روزای شیرین رو تنها من بابا و الیسا میبینیم.چند شب پیش تب کردی فکر کنم بخاطر دندونته ، دلم نمیاد پیش بیبی سیتر بزارمت اخه مامان این روزا تست رود داره باید بره تمرین ، دو هفته پیش شنبه رو چهار ساعت با الیسا گذاشتم تون پیش هلنا ، خانوم چینی یه ،۶۰ دلار برای دو تا تون دادم بنظر خانوم خوبیه ولی  من نمیتونم تنهاتون بزارم با کس دیگه غیر از بابایی. عاشقتم و دوستت دارم رایان ام .😘😘😘😘😘😘😘😙😙😙😙😙

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)