دختر و پسر خوشگل من

شست مکیدن الیسا و ترک اون

1396/1/30 21:59
نویسنده : مامانی
64 بازدید
اشتراک گذاری

رایانم بهت فورمولا مارک انفامیل میدم تا سه ماه و دوهفته تونستم بهت شیر خودمو همراه با فورمولا بدم ولی دیگه بعد از اون فقط بهت فورمولا میدم ، بعد از پنج ماهگی هم بهت سریال اوت میل ارگانیک نستله میدم مارک پوشک ات کریکلنده که از  کاستکو میخریم . مارک شیشه شیرت اونته. پستونک هم میخوری .

مارک شیشه شیر الیسا ناک مدل رز اند بلو بود مارک شیر خشک اش ببلاک بود تا پنج ماهگی بهش شیر خشک و شیر خودمو دادم سرلاک هم بهش سرلاک ببلاک میدادم مارک پوشک اش هم مرسی بود  پستونک هم اصلا نخورد عوض اش شست اش رو میخورد تا همین اواخر ، یعنی تا چهارسال و دو ماهگی.  تا اینکه براش رفتیم دکتر . چون قبلا ها وقتی ایران بودیم به دکترش که گفته بودیم گفته بود تا چهارسالگی صبر کنید خودش ولش میکنه . ولی ولش نکرد چهار سال و دو ماهش شد دیگه گفتم باید خودم وارد عمل شم . بردمش دکتر گفت دارویی برای این کار نیست فقط یه چیری هست که میزنی رو ناخن و تلخه . و داروخانه پایین مطب اونو داره داروخانه که رفتم یه اقایی اونجا بود که داشت دارو میخرید حرف های منو که شنید گفت اون دارو نیست یه لاک تلخه که اصلا برای این کاره . خلاصه گفت برو شاپرز این لاک رو داره . منم رفتم شاپرز و اونو خریدم دقیقا شبیه لاک برق ناخن بود که روش نوشته  stop it ‌ ، اوردمش خونه . یه دو سه روزی توی گوش ات خوندم که اگه باز شست ات رو بمکی مانستر میاد و دست میکشه روش تلخش میکنه . هی میگفتم که اگه لاک رو روی ناخن ات زدم شوکه نشی ، خلاصه یه بعدازظهر که خواب بودی اومدم و روی شست ات اون لاک ناخن رو زدم نگه داشتم خشک شد همین که ول کردم شست ات رو گذاشتی دهنت . تلخ بود درش اوردی چشمات رو باز کردی بهش نیگا کردی چون لاکه بی رنگ بود چیزی نفهمیدی . بیدار که شدی اومدی بهم گفتی مامان مانستر اومده ناخن منو تلخ کرده منم که به ناخن کوچیکه خودم از اون لاک ها زده بودم گفتم مال منم تلخ کرده مانستر بد .... بعد با هم نشستیم و کلی مانستر رو فحش دادیم . همون شد دیگه ناخن ات رو نمی مکی .....همین ..... به همین سادگی .....مدتها استرس داشتم که چه جوری میخوام ترکت بدم . اخه فقط موقع خواب نبود که ناخن ات رو می مکیدی بلکه وقتی کارتون میدیدی و یا تو ماشین ....خلاصه هر وقت بیکار بودی شست ات رو میزاشتی دهنت .  خلاصه بعد از اینکه مکسدن شستت رو ترک کردی احساس میکنم هوشیارتر شدی و حوصله فعالیت و ورجو ورجه ات بیشتر شده اون موقع ها شست رو که میمکدی و تلوزیون نیگاه میکردی جلوی تلوزیون ساعتها دراز میکشدی و تکون نمیخوری حتی نمی نشستی ولی الان دیگه میشینی وسط کارتون دیدنت هم کلی ورجو ورجه میکنی . خوشحالم که این مشکل بزرگ به همین اسونی حل شد . البته الان چهارماهی از اون ماجرا میگذره و گاهی شبها میبینم که شستت رو دوباره میزازی دهنت البته خیلی به ندرت پیش میاد که من خودم زود میکشمش بیرون ، تو خوابی و اعتراضی هم نمیکنی . انگار یه دفعه میفهمی که نباید اونجا باشه . خلاصه این از داستان رهایی الی از عادت مکیدن شست .😆😆😆😗😘😍😙😚

پسندها (1)

نظرات (0)