دختر و پسر خوشگل من

شروع غذا خوردن در پنج ماهگی

1396/1/30 21:32
نویسنده : مامانی
34 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ۱۹ اپریل ۲۰۱۷ مصادف با ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ هست رایانی پنج ماه و سه هفته هستی ، الان سه هفته ای میشه یعنی از  از پنج ماهگی ات شروع کردم بهت سریال اوت میل میدم البته دوبار سیب پخته بهت دادم  و یکبار گلابی و یه بار هم هویج و سیب زمینی پخته. هویج و سیب زمینی رو اصلا دوست نداشتی و دهن ات رو میبستی . 

برات بابایی سیب زمینی شیرین و پاپایا خریده که بپزم و بهت بدم  ولی من فعلا ترجیح میدم بعد از شش ماهگی ات یعنی یک هفته دیگه بهت اینارو بدم چون فکر میکنم یه کوچولو معده ات ریخته بهم . چون امروز یه کوچولو از شیرت رو بالا اوردی ، خیلی کم ، ولی بهرحال تا بحال اصلا از شیرت رو بالا نمیاوردی . بر عکس الیسا که بچه ام رفلاکس داشت و همش یه کوچولو بعد از شیرش رو بالا میاورد .بهرحال تو قوی هستی کوچولوی شیطونم . خلاصه فعلا چند روزی تصمیم دارم بهت سریال بدم فقط .

 راستی یه کار بامزه دیگه که این روزا انجام میدی اینه که هر کی تلوزیون رو روشن میکنه تو هم باهاش میشینی به فیلم دیدن. جیگرتو بخورم پسرپسری جونم ..... 

پسندها (1)

نظرات (0)