دختر و پسر خوشگل من

پروازبا هواپیما برای زنان باردار

1395/4/23 10:08
نویسنده : مامانی
135 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 23 تیرماه 95 هست .هفته 23 بارداری را طی میکنم . این روزا انسولین میزنم قندم بالاست . حال و احوالم تعریفی نداره , خیلی راه رفتن ام سخت شده . چند روز پیش  زنگ زدم دکتر انصاری, پزشک معتمد ایرفرانس بخاطر برگه اجازه پرواز . گفت که تا 28 هفتگی اجازه پرواز لازم نیست از 28 الی 30 هفتگی نامه پزشک متخصص خود فرد و برگه پرواز پزشک معتمد ایرفرانس مورد نیازه و گفت از 31 هفته به بعد دیگه اجازه پرواز نیست . حالا جالبه من زمان پرواز 31 هفته هستم. دکتر گفت مهم فشار خونه که نباید داشته باشی من یه کم امیدوارم به خودم چون من در بارداری قبلی ام فشار خون نداشتم ولی وقتی دیابت رو پرسیدم که گفت موردی نداره چون انسولین ات رو هم میتونی با خودت ببری توی هواپیما .  

خلاصه از حرفش که از 31 هفتگی نمیتونی پرواز کنی, ترسیدم . لذا رفتم و زنگ زدم آژانس مون در تورنتو و ازش خواستم که یه چک بکنه, ببینه, میتونه بلیط های پروازمون رو یه دوهفته ای جلو بیندازه . که اونم چک کرد و گفت میشه, ولی مبلغش بالا میشه مال من چون فقط تغییر زمان بود و کلاس پروازم عوض نمیشد میشد 175 دلار مال علی و الیسا چون کلاس پروازشون اکونومی بود و عوض میشد مبلغش زیاد میشد 1450 دلار مال علی و مال الی 1142 که به ریال حدود 8 میلیون برامون در میومد .که خیلی خیلی زیاد بود و تصمیم گرفتیم توکل به خدا کنیم و تا زمان پروازمون صبرکنیم تا برای 2 هفته جلوتر مبلغ 8 میلیون بپردازیم . لذا میمونیم و من در 31 هفتگی پرواز میکنم . توکل بخدا . خودم و نی نی خوشگل ام رو بخدای بزرگ و بخشنده سپردم . ایشالا بسلامتی بریم . 

حالا یه چیزی بگم من در اینترنت خیلی سرچ کردم و از دکتر متخصص زنانم هم پرسیدم گفت که زن باردار تا 36 هقتگی میتونه پرواز کنه و مشکلی نیست ولی از اونجایی که مدت پرواز 17 ساعته بهتره جلوتر بری تا به مشکلی بر نخوری . حالا فعلا ببینیم چی میشه . برام دعا کنید تا زمان پروازم مشکلی پیش نیاد . 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)