دختر و پسر خوشگل من

دندانپزشکی و تبخال در بارداری

1395/4/14 15:28
نویسنده : مامانی
109 بازدید
اشتراک گذاری

21 هفته و 3 روز از بارداری ام میگذره دیروز رفتم دندانپزشکی , برای روکش دندانم که شکسته بود اومدبماند که یک ساعت تمام توی راه بودیم و ترافیک بود توی مطب کارم که شروع شد دکتر به دستیارش گفت  ژل بی حسی رو بده که من بهش گفتم من باردارم قبلا که بهتون گفته بودم . کارام بدون بی حسی خوب پیش رفت ولی یه قسمت  اش منو خیلی ناراحت کرد اونم بخش اسکن از دندانم بود که برای قالب سازی انجام شد . البته از دکتر و دستیارش پرسیدم گفت موردی نداره اون اشعه نیست و فقط نوره  مثل عکس گرفتن موبایل. ولی هنوزم دلم شور میزنه . امیدوارم چیزی نباشه . 

از طرفی دیروز یه تبخال دور لبم زدم خیلی ترسیدم توی اینترنت چک کردم امیدوارم موردی برای نی نی نداشته باشه بهرحال کاری یه که شده فقط توکل میکنم به خدا . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)