دختر و پسر خوشگل من

خستگی از کار

1395/4/23 10:19
نویسنده : مامانی
86 بازدید
اشتراک گذاری

هفته 23 بارداری هستم تصمیم دارم از هفته 30 بارداری از کارم مرخصی بگیرم و خلاص بشم . این روزا خیلی خیلی خسته ام . الان از وقتی از تورنتو اومدیم 7 هفته است که دارم میام سر کار . حسابی حسابی خسته شدم مخصوصا این اواخر که خیلی سنگین شدم .روزا رو دارم میشمرم . البته فعلا 5 هفته دیگه هم مجبورم بیام سر کار .. بعدش مرخصی بگیرم . بعد از مرخصی ام یه دو هفته ای ایران هستیم و بعدش بی حرف پیش ,  در 31 هفتگی میریم کانادا . البته عروسی خواهرم هم همون روزای آخره . اونم سپری میکنیم .

کانادا هم خیلی کار داریم خونه جدید باید پیدا کنیم بعدش اسباب کشی و کارای مدرسه الی و....  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آینده
23 تیر 95 11:39
سلام مامانی. با اجازه من کل وبلاگتونو خوندم. خدا دختر نازتونو و گل پسری رو براتون حفظ کنه. خوشحال میشم مهمون وبلاگ منم بشین
مامانی
پاسخ
مرسی مامان آینده جون . حتما بهتون سر میزنم .