دختر و پسر خوشگل من

سونوگرافی تعیین جنسیت

1395/3/16 13:27
نویسنده : مامانی
124 بازدید
اشتراک گذاری

هفته سوم که ایران بودیم و مامانی در هفته 17 بارداری بود بهمراه بابایی رفتیم مرکز سونوگرافی سامان برای تعیین جنسیت نی نی خوشگلمون. این مرکز همون مرکزی بود که برای دخترم -الیسا- هم اونجا رفته بودیم خیلی خیلی استرس داشتیم در اون لحظه من و بابایی هی راجع به حدسیات مون صحبت میکردیم همش فکر میکردم نی نی مون دختره ولی بابایی نظرش گاهی با من فرق داشت، نشستیم نوبت ما که شد، رفتیم داخل .  سونوگرافیست آقای دکتر برفه ای بود همون اول ازمون پرسید  دکترتون کیه؟ منم گفتم تازه اومدم ایران و هنوز دکتر انتخاب نکردم الانم بدون نسخه اومدم برای تعیین جنسیت . وقتی سونو  کرد اول یه رقم در مورد طول رحم  و این حرفا گفت، بعد دومین حرفی که گفت تا دستیارش بنویسه این بود "بنویس male " وای یه لحظه گیج شدم فهمیده بودم چی میگه ولی دوست داشتم فارسی بگه . همسرم به من نگاه کرد خوشحال بود ما یه دختر خوشگل داریم و حالا صاحب یه پسر شده بودیم یه پسر کاکل زری . دقیقا همونی شد که میخواستیم یه دختر یه پسر . خدایا کرم ات رو شکر ، خدایا صد هزار مرتبه شکر.

اون روز همین که از اتاق در اومدیم بابایی یه آبنبات از روی میز منشی برداشت و خورد، انگار شیرینی پسرمون بود بعدش ام منتظر موندیم جواب رو گرفتیم و رفتیم یه خط برای من گرفتیم بعدش رفتیم بابایی یه پیتزا سفارش داد  چون اون روز، اولین روز کاری مامانی و بابایی بعد از یک سال مرخصی بود و بابایی وقت نکرده بود صبحانه و نهار بخوره . خسته بودیم ولی خوشحال .

خدایا شکرت . همه نی نی ها رو در پناه خودت سالم نگه دار و همچنین پسر ما رو .

پسندها (1)

نظرات (0)