دختر و پسر خوشگل من

رایان هفت ماهه

1396/3/26 3:35
نویسنده : مامانی
48 بازدید
اشتراک گذاری

رایانم هفت ماه و چند روزه هستی عزیزم این روزا زمان بیشتری میشینی طولانی تر و قرص تر . غذا زیاد دوست نداری عاشق گلابی پخته ای . دیشب و امروز زرده تخم مرغ رو با آب جوشیده و کره مخلوط کردم بهت دادم بدت نمیاد ولی خیلی هم دوست نداری بعد از چند تا قاشق دهنت رو میبندی . این روزا با پستونک ات زندگی میکنی ، شبها حتی وقتی اونو میزارم بالا سرت ، خواب آلود خواب آلود اونو بر میداری میزاری دهنت.  بعبارتی تنها چیزی که باهاش حال میکنی همونه .... حتی شیر هم با کلی ادا میخوری بابایی یا الیسا باید کلی ادا برات در بیارن تا جنابعالی شیرت رو تموم کنی اگه اونا هم که نباشن من باید یه فکری برات بکنم، اصولا پناه میبرم به بشقاب سفالی که از لاله جین خریدیم با نشون دادن اون سرگرم ات میکنم که شیرت رو بخوری .....این روزا همش اسهال داری دایپر رش داری فکر کنم بخاطر دندون در آوردنت باشه ، همش درحال عوض کردن دایپر و شستن ات هستم جیگر.  تازگی ها شبها دمر میخوابی الان یکی دو هفته است که شبها موقع خواب حدود ۹ ونیم ۱۰ شب فقط شیر میخوری و میمونه تا ۵ الی ۶ صبح . در حقیقت شیر شب ات شده یکبار . یادمه الیسا بعد از یکسالگی یا نزدیکای یک سالگی  خودش دیگه شیر شب نمیخورد . بسلامتی داری بزرگ میشی چشم نخوری جوجو . ماشاءالله لاحول و ولا قوه الا بالله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ندا
19 شهریور 96 19:58
سلام خوشحال میشم از پیج اینستا گرام من دیدن کنید گلسرهایی بسیار خاص و متفاوت برای دختر کوچولوهای دوست داشتنی شما https://www.instagram.com/golesardarab/