دختر و پسر خوشگل من

غربالگری سه ماهه اول و دوم من

1395/3/16 11:22
نویسنده : مامانی
74 بازدید
اشتراک گذاری

غربالگری سه ماهه اول رو در تورنتو با نسخه فامیلی دکترمون در لایف لب نورث یورک انجام دادم؛ نتایج اش خوب بود . برای غربالگری سه ماهه دوم چون اونجا نبودم دکترم "دکتر بران" گفت نیازی نیست ولی من وقتی اومدم ایران رفتم آزمایشگاه نیلو . البته دکترم خانوم رزا مقدم برای آزمایش غربالگری دوم معرفی ام نکرد گفت دیره ، ایشون معتقدند  ایده آل ترین زمان برای آزمایش خون غربالگری دوم 15 هفتگی هستش و از اونجائیکه من توی 18 هفته بودم برام فقط سونوی انومالی رو نوشت که برم انجامش بدم و برای آزمایشش برام نسخه ننوشت. من فرداش زنگ زدم آزمایشگاه نیلو گفت از 15 هفته تا 22 هفته میشه این آزمایش را انجام داد؛ منم همسری رو فرستادم تا دکتر نسخه مراجعه رو بنویسه و من برم انجامش بدم . فرداش یعنی پنجشنبه 13 خرداد در 18 هفتگی این آزمایش رو انجام دادام و قراره هفته بعد جوابش رو بگیرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)