دختر و پسر خوشگل من

سرآغاز

1395/3/16 10:42
نویسنده : مامانی
30 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی خوشگلم، شما فرزند دوم مامانی و بابایی هستی، دخترم الیسا سه سال و دو ماهه بود که من فهمیدم برای دومین بار دارم مادر میشم . امروز که دارم اولین پست این وبلاگ رو میزارم دخترم الیسا سه سال و هفت ماهه هست و من 5 ماهه باردارم. از روز چهارم و پنجم  که حس کردم حامله ام میخواستم برات وبلاگ بسازم، ولی نشد تا امروز که در ماه پنجم هستم . امروز یکشنبه 16 خرداد 95 است( 5جون 2016) و شما نی نی خوشگل الان 19 هفته است که در دل مامانی هستی. دقیقا 8 روزه که مامانی و بابایی فهمیدند که شما نی نی خوشگلمون پسری ، یه پسر کاکل زری ... هنوز مامانی و بابایی اسمی برات انتخاب نکردند البته ایندفعه مامانی این مسولیت رو بر عهده بابایی گذاشته. این هفته، چهارمین هفته ای  است که ایرانیم و این اولین پست من در وبلاگ پسر نازنینم هست .

پینوشت: وبلاگ حاضر متعلق به خاطرات دختر زیبای من الیسا و پسر نازنینم با هم هست البته با محوریت پسرم ، چون خاطرات دخترم را تا سه سالگی در وبلاگ خودش نوشتم و اینجا بهمراه خاطرات داداشی اش ادامه اش خواهم داد .
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)