دختر و پسر خوشگل من

اکوی قلب جنین

1395/5/10 14:39
نویسنده : مامانی
1,938 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 10 مرداد ماه 1395 هست من در هفته 27 بارداری بسر میبرم دکتر شرکت بخاطر دیابت بارداری ام منو فرستاد اکوی قلب , کل بیمارستانهای طرف قرارداد نفت زنگ زدم از جمله بیمارستان پارس, لاله , بهمن, ساسان مرکز قلب تهران و... متاسفانه هیچکدام از اونها اکوی قلب جنین نداشتند در نهایت رفتم بیمارستان دی . زنگ زدم وقت بگیرم که گفت همین امروز میتونی بیای ولی معطللی داره و بهم سفارش کرد که سونوگرافی های قبلی رو هم با خودم ببرم منم گفتم که قبلی ها همراه ام نیست که در نهایت بعد از اینکه از دستیار دکتر پرسید, گفت بیا لزومی نداره مدارکت رو بیاری فقط یه کمی معطلی داره . منم آژانس گرفتم و رفتم بیمارستان , ساعت 9:30 اونجا بودم الان که اینارو تایپ میکنم ساعت 2:30 بعد ازظهره و من نیم ساعته که رسیدم یعنی خیلی خیلی اونجا شلوغ بود. پر از بچه ها و خانومهای باردار که برای اکوی قلب اومده بودن و از شانس خوب نی نی امروز شیفت دکتر محمد مهران پور یکی از سه دکتر معروف  ایران در اکوی قلب و شناسایی ناهنجاریهای قلبی بود . بالاخره نوبت من شد و رفتم داخل , بعد از اکو دکتر گفت که همه چیز خوبه دریچه ها , عروق,  اندازه ماهیچه قلب و... کم مونده بود گریه کنم تا حالا اینقدر خوشحال نشده بودم البته اینم بگم من مشکلی در مورد قلب بچه نداشتم و همه سونوهای قبلی ام خوب و نرمال بود و تنها دلیلی که دکتر م منو اونجا فرستاده بود بخاطر دیابت بارداری ام بود که همه چی به حمد ا... خوب بود و گفت مادامی که قند ام تحت کنترل باشه مشکلی برای نی نی پیش نمیاد , لذات منم باید این قند خون رو جدی بگیرم و شدیدا کنترلش کنم که یه موقع خدای ناکرده مشکلی برای پسر نازنینم پیش نیاد . امید بخدا . 

پسر نازم این روزا خیلی خیلی بهت وابسته شدم در موردت خیلی حساس ام . ماشاا... خیلی خیلی تکون میخوری همش در حال ورج و ورجه ای . انگار خواب نداری میترسم خیلی شیطون باشی . بهرحال دوستت دارم و بهت فکر میکنم .

پسندها (1)

نظرات (0)