دختر و پسر خوشگل من

هفته 26 بارداری

1395/5/10 8:43
نویسنده : مامانی
71 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یکشنبه 10 مرداد ماه 95  هست .وارد هفته 26 بارداری شدم .اوضاع ام تعریفی نداره خیلی خم و راست نمیتونم بشم انگار توی شکمم یه باد بزرگ هست که حرکت رو برام سخت میکنه . همش دعا میکنم خدا بخیر کنه این چند هفته رو و من تا روز سفر و بعد از اون بتونم بسلامتی دوام بیارم . بارداری ایندفعه خیلی سخت تر از بارداری اول بود . اصلا نمیدونم به من اجازه سفر میدن یا نه؟به دکتر انصاری که دکتر معتمد ایرفرانس بود زنگ زدم و باهاش صحبت کردم بنظر دکتر خونسردی میومد  گفت تا هفته 30 موردی نداره برای پرواز , البته اگه از دکتر زنان ات برگه داشته باشی حالا اون موقع من 31 هفته و سه روز تقریبا هستم حالا نمیدونم چی میشه فقط برای دو الی سه هفته هم تغییر زمان خیلی خیلی سخت بود و هم پرهزینه بود خلاصه واقعا موندم به امید خدا و توکل بهش . ایشالا خدا بخیر کنه همه چی رو . و ما بسلامتی برگردیم .

دیگه فکر کنم برم این هفته لباسای کاکل زری رو بگیرم تصمیم دارم از هر گروه 2 دست لباس کامل بگیرم 0تا3 ماه 2 دست 3تا6 ماه دو دست , 6تا9 دو دست و 9تا12 هم دو دست یعنی کلا 8 دست لباس نوزادی تا یکسالگی . البته ترجیح میدم لباس های نونو رو از اینجا تهیه کنم چون هم ارزونه و هم من تا برگردیم تورنتو دیگه وقتی برای تهیه لباسا ندارم و باید فکر اجاره خونه و اسباب کشی و این حرفا باشم و هنر کنم میتونم برم دنبال لوازم بهداشتی , پستونک و...

از اونجاییکه دکتر شرکت هفته پیش برام اکوی قلب جنین نوشته بود امروز میخوام برم انجامش بدم . توکل بخدا . پا شم وسایل ام رو جمع کنم برم بیمارستان پارس و ساسان ببینم کدومشون انجام میدن .  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)