دختر و پسر خوشگل من

جوانه اولین دندون رایان

1395/11/30 2:08
نویسنده : مامانی
42 بازدید
اشتراک گذاری
  • امروز جمعه ۱۷ فوریه ، ۲۰۱۷ مصادف با ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ، رایان عزیزم سه ماهه و بیست و یک  روزه هستی . چند روز پیش  یعنی وقتی سه ماه و هفده روزه بودی دنبال دلیل دونه های قرمز روی صورتت بودم و اینکه چرا خوب شیر نمیخوری و اب دهنت هم میره ، دهنت رو باز کردم که چک کنم نکنه افت زده باشه یهو دیدم روی لثه ات یه نقطه سفیده ! سریع رفتم دستم رو شستم و اومدم انگشتم رو کشیدم روی لثه ات .... دیدم ااره.... داری دندون در میاری ! تازه دو تا دندون نیش هات هم برآمده شده . خیلی هول برم داشت ... بهر حال مبارکه . خواهری وقتی هشت ماه و بیست و پنج روزه بود دندون در اورد ولی شما داری پنج ماه و هشت روز زودتر از ابجی الی دندون در میاری . انگاری همه کارات زود زوده گلم . دوستت دارم و عاشق هر دوتونم تو و الیسا .😙😚😙😚😘😍😍
پسندها (1)

نظرات (0)