دختر و پسر خوشگل من

کارای این روزای الیسا

1395/5/27 14:35
نویسنده : مامانی
68 بازدید
اشتراک گذاری

28 هفته باردار هستم  امروز 27 مردادماه 95 است این دفعه میخوام راجع به الی و کاراش بنویسم این روزا خیلی خیلی بامزه شده همش حرفای قلمبه و سلمبه میزنه مثلا دیروز صبح میگه "مامان منو تنها نذار" یا بعضی موقعها که هوس آدامس میکنه میگه مامان آمداس داری یا دیشب من گفتم ببخشید من پامو دراز کردم الیسا هم پاشو دراز میکنه و به آناش میگه آنا بیا زنین بشین و پاتو دراز کن نیگا نیگا همینه .... من نمیدونم همینه آخر حرفات یعنی چه اونوقت !!!!!!!!! بعضی موقع ها که با مامانی کار داره میگه مامان بیا کارت دارم  کارت رو با یه لهجه ای میگی باحاله . 

شعر چند تایی بلدی اکثرا انگلیسی یه . ولی شعر فارسی هم بلدی تاب تاب عباسی  خدا منو نیندازی   بغل بابا بندازی

و وایسا وایسا کارت دارم من خرگوشم بی زعازم ...  

یا وقتی از پیش مامان جون یا آنا میری و خداحافظی میکنی میگی تو تنها ....تو گریه .... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)